Konzultace a strategie

Staré České přísloví říká „Dvakrát měř a jednou řež.“ Toto platí i při vývoji webů, především větších projektů. Každý kvalitní web musí být nejdříve dobře navržen. Aby bylo dosaženo dobrého návrhu struktury webu, je důležité si zodpovědět několik důležitých otázek. Například:

 

  • Z jakého důvodu se vytváří?
  • Pro jakou cílovou skupinu?
  • Co má návštěvníkům nabídnout?
  • Má přimět návštěvníky k nějaké akci?

 

A mnoho dalších…

 

Některé odpovědi přivedou zadavatele na další otázky. Na základě odpovědí se následně vytváří struktura webu. Rozhoduje se, které informace a prvky se mají zobrazit na úvodní stránce a jak mají být strukturované další podstránky.

 

Výsledky takové analýzy se následně využívají pro určení klíčových slov, které použiji na jednotlivých stránkách a k optimalizaci pro vyhledávače.

 

Tímto procesem provedu krok za krokem.

 

Na závěr pomohu s vytvořením:

 

  • Textů

 

Žijeme v době, ve které se nás valí nepřeberné množství informací ze všech stran. Tento objem už nedokážeme vnímat, proto je nevnímáme všechny a filtrujeme je. Z tohoto důvodu je vhodné přemýšlet o délce textů a množství informací v nich.

 

  • Fotografií

V případě potřeby pořídím fotografie, které následně zpracuji. K tomu používám digitální zrcadlovku NIKON D3100.